8.8

Vaknade redan innan 12, så vi var duktiga :) hade tydligen slagit till sambon inatt så hans öga var rött och svullen och gjorde ont, stackaren. Jag är tydligen vild när jag sover, som pappa då :)
Märkte igår att när bebis sparkar så kan man känna av foten, alltså känna formen på den och allt sånt. Bebis sparkar med hälarna märkte jag.
Annars så är det 15 veckor kvar till BF(105 dagar alltså!) det närmar sig :)
Har inte gjort nåt än idag och kommer nog inte heller göra nåt annat än att diska och äta.
Min lärare ringde åt mig, förstörde lite min dag. Skolan börjar ju först om en vecka och en dag, men han höll på med planer inför skolåret och funderade hur länge jag ska gå i skolan. Till oktober bara jag klarar av det, får hoppas jag gör det. Har nämnligen mycket svårt för den där läraren, han är hemsk. Ursäkta, men det är bara så.

Mamma, pappa och lillsyrran är i Sverige, Stockholm, och shoppar. Köper godis åt mig och sambon. Sitter och hoppas att jag kanske, kanske ska få nåt klädesplagg som inte mamma köper i storlek XXL... Haha, jag är ju inte så stor ändå. Mina mammajeans lär jag inte kunna ha på länge, de hålls inte uppe, tacka vet jag leggings, kan bara inte ha upp dem som de ska vara för jag får ont i magen då de spänner på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0