.

Vakna först 10 över 2 idag så dit for den dagen då oxå.
Var till Härmä och köpte lite mat så gjorde jag lasagne. Kan bara inte låta bli att hata ugnen... Hade 250grader och ca 50 minuter, inte blev lasagnen helt färdig ändå... Likaså är det OMÖJLIGT att bränna nåt i den. Har lust att gråta varje gång jag är dum nog att vilja baka nåt. Sockerkaka t.ex. hade den över en timme i ugnen. Non-stop cookies kunde jag ha över en halvtimme i ugnen. DÅLIGT! Och våra kära franskisar, jag <3 franskisar, men de blir inte bra i våran ugn, vi kan ha i franskisar i nästan en timme utan att de blir helt färdiga. Vi kommer nog aldrig kunna göra nåt ordentligt i den där förbannade ugnen. Ska testa ha 300grader nästa gång jag ska göra sockerkaka.
Och jag som är så sugen på nåt äckligt sött :( får väl fixa chokladbollar eller nåt där ugnen inte ska användas.
Inte undra på att allt jag bakat blivit dåligt då? Kladdkakan som aldrig blev klar, den var bra på kanterna men det var smet i den. Mådde dåligt av den.
Nåja, inte ska jag väl klaga, slipper ju baka nåt då iaf.

Bebis har varit så lugn att jag varit lite rädd, fick nog lura fram nån spark för en stund sedan, men lätt var det inte, det som alltid brukar vara så lätt.
Ska hälsa på mamma och pappa imorron och så mörkerkörning på torsdag. Lite sjukt att behöva betala 70€ för att sitta i nån simulator men mamma och pappa betalar ju hela min bilskoletid och körkort, stackars dem då bilskolan jag går på visade sig vara en av de dyrare :)
Ska gå och väcka sambon så småningom så han hinner ställa allt innan han ska till jobbet, han jobbar natt denna vecka, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0