Fredag

Självklart blev jag ju sjuk igår kväll/natt. Länge sen jag var sjuk sist, faktiskt så blev jag frisk för exakt 22 veckor sen när jag sist var sjuk.
Skolan är så otroligt tungt och det är så skönt med lediga fredagar! Jag orkade inte mera denna vecka och det var ändå bara tre dagar, men det gick inte. Helt slut, somnade i skolan igår, flera gånger.
Stör mig bara mer och mer på att folk ska stirra, lite bättre dock att det finns de som faktiskt frågar ifall de får känna på magen istället för att bara komma och klappa på den. För det första så gör det ont när de klappar på den, huden är så spänd så det gör ont och känns obehagligt.
Nåja, ringde och fixade en tid till ultraljud idag, tydligen hör det till att man ska på tre fastän de sist sa att det bara är två. Så 25 oktober blir tredje ultraljudet då de även skulle ta urinprov och kolla bebis hjärta CTG tror jag att hon sa?
Blir riktigt anfådd av att sitta och skriva så antingen glömmer jag bort att andas eller så har jag riktigt, riktigt dålig kondition, haha.
Och idag måste jag städa, SUCK! Det tar emot i hela kroppen bara jag tänker på det, huvudet värker och det trycker och halsen gör ont och inga halstabletter eller panadol har vi här, inte heller febertermometer - ännu.
Blir väl att ta och äta något och sedan börja på med städningen. Eller kanske gå och sova igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0