Hmm...

Jag var ju nyss så trött så jag skulle ha kunnat somna stående, hur kommer det sig att jag blev så pigg nu? Jag ville ju sova.
Bebisen lever på och sparkar, precis som h*n brukar göra på natten.
Och eftersom klockan är 00.51 så är det bara 109 dagar kvar till BF!!

Passade på och öva lite på ajokaista då sambon åkte iväg till jobbet, så nu har jag klarat all ajokaista jag behöver klara innan jag får skriva körkortet :) bara att övningsköra 5 gånger till så är det klart, bara skriv- och körprovet kvar då :) känns ju som att det var igår jag satt och sov/halvsov, vad det nu än var, på teorilektionerna och nu redan är jag strax klar med allting. Wihuu! Bara andra skedet efter det då så har jag mitt riktiga körkort som jag ska ha tills jag blir gammal och grå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0