Kan inte sova

Jag är inte det minsta trött, varför inte? :O jag är väl alltid trött?
Skulle vilja sova, men om jag inte är trött kan jag ju inte ligga och blunda hela tiden heller, jag somnar inte mera av det, SUCK! Finns inget jag kan göra nu heller. Kan inte diska, kan inte tvätta kläder, kan inte städa, kan inte baka och jag är inte på humör för att äta. Finns inget jag har ro att läsa. Och sen ska jag ju vakna redan halv 11 imorgon oxå, hur ska jag kunna det? Kommer ju inte kunna vakna och vaknar jag så somnar jag när jag ska äta. Haha, det är ju allt jag gör nuför tiden; sover-wc-äter-wc-data-wc-vilar-wc-äter-wc-data-wc-sover-wc...
Nåja, skolan börjar ju om två veckor så går där i nån vecka så får jag lite ordning på mina dagar för att de sen blir lika igen och sen är det ju bebisen som kommer :') tänka sig, bara 110 dagar kvar nu, var lite nervös igår men det har gått över xD känns lite konstigt att vara nervös ibland då det ändå är såhär länge kvar :) skiter väl på mig sen när det bara är två, tre veckor kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0