Lördag

Vakna redan 6 imorse, kunde inte somna om så jag låg och gjorde ingenting tills klockan var runt 9. Hade helt glömt bort att jag fyller 18 idag men kom på det då sambon skulle ge mig en grattiskram då jag skulle sticka och städa.
Fick ett marmorljus av honom, ett sånt har jag velat ha sen jag såg ett första gången.
Var till Nykarleby på juthbackamarknaden en sväng, fick sockervadd och så lakritsremmar :) tyvärr så smakar inget riktigt gott, misstänker jag har blivit ännu sjukare då jag har så svårt att äta och huvudet känns som det skulle kunna spränga om jag ska titta under soffan eller nåt, tror inte jag någonsin varit så sjuk att jag haft svårt att äta.
Nåja, väntar som bäst på att folket ska komma hit så de ska gå så jag kan gå och sova :) känner mig lite dum men jag är helt slut och jag har inte ens gjort mycket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0