Lördag

Igår var jag och sambon till staden, jag var så snål på tyrkisk peber och det har jag varit så länge, hittade det vid citymarket så jag var glad och nöjd :) somnade runt 11, var jättetrött redan 9 och jag var tydligen sur inatt. Sparkade till sambon då han var för närgången och hade tagit lite av mitt täcke och så slog jag väl till honom när han låg på min kudde. Jag skulle då aldrig vilja sova med mig, haha xD
Vakna 9 imorse för att min kudde var borta. Har nyss ätit cornflakes och bebis håller som bäst på att sparkas.
Ikväll ska vi väl till villan med mamma, pappa, moster och hennes gubbe och så ska väl mormor och morfar dit och farmor och min faster, det e villaavslutning/veneziansk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0