Lördag

Vaknade 13.10 idag, åt och spelade emires & allies och sen vakna sambon.
Vi visste inte vad vi skulle göra och jag var så nära att börja böla, jag vill inte sitta här hemma och ha tråkit dagarna i ända, jag är ju alltid här och har aldrig nåt att göra.
Nå vi åkte ut och köra en bit, han tankade och så hem igen. Sen åt vi igen och jag diskade undan vårat berg av äcelpäckel disk så åkte vi och köpa chips och dipp :) kollade Hangover och käka chips och nu gör vi inte ett piss - igen.
TRÅKIGT! Om vi inte gör något snart så går jag och sova, jag orkar inte med att inte göra nåt.
Petade på magen och hade bebis att sparka, tycker det e så gulligt när h*n sparkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0