Lugn dag

Åkte till FPA med några papper(föräldrapenning, moderskapsunderstöd, graviditetsintyg...) så det lär väl kanske börja komma lite pengar och så får jag väl min moderskapsförpackning snart! :D
Var sen till bilskolan och fick tid till mörkerkörning och en körlektion, får fler körlektioner sen när skolan börjat och jag får läseordningen :) så jag får väl körkortet först i början av september misstänker jag, men bättre sent än aldrig ;)
Fick veta att syrran har förlovat sig, riktigt grattis åt henne och hennes fästman nu då :) så jag antar att mamma är nöjd nu xD den äldre är förlovad, den mellersta gravid och den yngsta är elak (A) mamma brukar titta noga i tidningen för att se om storasyrran eller jag har förlovat oss, haha :) sen så har hon tjatat på mig lite, men jag har inte bråttom med något sånt :)
Bebis har varit lugn idag, minns bara att jag skulle fått en spark men det kommer väl snart, hoppas jag. Annars blir jag kanske rädd eller nåt, haha. Kände faktiskt nån rörelse nu så där fick jag ;)

Fick för mig att fixa en smiley när jag ändå skulle kladda in magen :D min navel börjar sticka utåt så småningom, jag kommer ju skratta ihjäl då, skrattar ju redan när jag spänner magen då det sticker ut lite, haha xD
Annars så går allt bra vad jag vet, jag blir tjockare och bebis större och starkare, rejäla sparkar får jag och jag käkar som en häst och pissar ännu mera :) har ont lite ibland och ibland får jag nån sammandragning, men det e ju så det ska vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0