Måndag.

Har tråkigt. Sambon sover ännu och jag svettas som en gris.
Har just diskat och vet inte alls vad jag ska göra nu. Har suttit och petat i håret och kom fram till att jag ska nog kanske färga lite mörkare. Börjar bli så trött på att håret alltid börjar skifta i gult och utväxten syns så bra. Jag kommer varken ha tid, pengar eller ork att bleka håret ofta så lika bra att bli brunett eller nåt.
Fick lust att baka bullar, bara för att nybakade bullar e så gott, men jag tänker avstå. Blev sugen på äppelpaj, men vi har inga äpplen och så milkshake skulle vara gott. Vattenmelon, mums...
Ska se med sambon sen när han vaknar om vi kan åka och köpa något gott, haha. Kanske glass? Eller borde jag skippa kalla saker när jag har undertemp?
Tyrkisk peber vill jag ha, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0