Mörkerkörning

Mörkerkörningen gick rent ut sagt SKIT.
I två timmar och 15 minuter satt jag i den där förbannade mörkersimulatorn, det skulle ta ungefär 50 minuter... Men det var nån grej jag inte fattade och det stod inte vad jag gjorde för fel eller vad jag egentligen skulle göra.
Det var en varningstriangel och en bit efter den var det en bil, jag gjorde ju då som jag trodde man skulle göra och körde förbi triangeln och bilen. Det var ju så man skulle göra, men jag gjorde fel? :O efter nästan en och enhalv timme var gråten nära, dumma hormoner. Jag svettades som en gris, det var jättevarmt och bebis sparkade och hickade om vartannat, jag blev stressad och fick svårt att andas, men nej. Jag skulle klara det. Var svimfädig när jag var klar. TACK för att jag aldrig mer behöver göra det där!
Våran dag gick ju då till att jag satt i den där simulatorn och sambon körde runt i stan och kolla lite saker och sånt. Nu sover sambon och jag skulle ha lust att joina honom, men då kan jag inte sova inatt och sover bort hela morgondagen ist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

anmäl dig till dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-04 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0