Mums :)

Blev sugen på kokosbollar så jag fixa det. Eller, kokosbollar utan kokos för kokos är blä :) Passade på att diska undan all disk på samma gång. Tror jag sparar städningen till en annan dag.
Sitter och avnjuter en god kaffe, alltså mycket äcklig, haha. Sen jag blev gravid har jag tyckt att kaffe är blä, eller allt utom kallt kaffe och kokat kaffe(inte bryggt). Men mamma sa att kaffe höjer blodtryck och jag har ju ännu lågt blodtryck(102/62) och tycker inte om att bli svimfärdig direkt jag står nån längre tid.
Sitter och tittar ut på den förbannade tvätten sambon hängde ut i förrgår, i REGNET. Under tak så det är ju iaf bättre. Jag borde väl ta in den nu, det är ju mina kläder så :) och jag börjar bli utan kläder.
Sambon slutar om ungefär två timmar, hoppas han sticker till sina föräldrars efter EMP katalogen, vill titta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0