Ojoj :)

Såg att jag haft 18 st som besökt min blogg idag. Tack tack och fråga om det e nåt ni undrar bara :)
Sambon köpte inte tyrkisk peber åt mig, utan TV mix och bläää! Tryckte ändå i mig hela påsen så nu mår jag lite dåligt.
Bebis är lugn nu men var mycket vild just, tänk att en sån liten knodd kan sparka så hårt ändå :)
Jag har funderat och skulle verkligen vilja på ett nytt ultraljud, könet bryr jag mig inte i utan jag vill se vår bebis igen, se hur mycket h*n växt och ifall h*n ännu liknar sambon :)


Från senaste ultraljudet som var för nån vecka sen. Det är huvudet på bild, h*n gapar så nej, ni ser inget finger för det finns inget finger på dendär bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0