Onsdag

Ännu är min kroppstemp nere på 35.9 och idag känner jag mig sjukare än innan. Börjar bli trött på dethär nu. Jag är hungrig, mår illa och har huvudvärk. Men ibland ska väl jag oxå vara sjuk, men ibland borde ha varit förra året eller något. Har ju bara några dagar kvar i skolan nu och fast jag inte vill till skolan så borde jag vara i skolan så jag kan njuta av att vara ledig sen. September kommer ju snart och det är ju i semptember som jag slutar.
Jag pratade tydligen i sömnen när sambon kom hem, haha! Jag hade sagt "e händer nu" eller något sånt. Hahaha, bättre det än när han pratade om att han hade hittat något lik, blev ju livrädd och kunde inte sova mera :D
Jag tror nästan jag ska gå och sova lite till så kanske jag blir frisk.
Och imorgon ska jag till rådgivning, misstänker jag får börja äta järntabletter igen, tycker dock den där järnsaften e bättre, den är inte dålig för min mage vad jag märkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0