Onsdag

Vaknade 10:30, trött och slut, hade varit vaken redan innan när sambon kom hem från jobbet :)
Jag hann äta och spela lite Empires & Allies på facebook och läsa några bloggar innan klockan närmade sig halv 12, då väckte jag sambon. Stackarn var helt slut. Vi åt, drack kaffe och sen åkte vi iväg till hans mammas och pappas, tog lite sylt av dem och kolla på spjälsängen. Den är riktigt gammal, men bättre det än att inte ha nån säng alls. Får se när vi tar hit den då.
Efter att vi kollat spjälsängen åkte vi och hälsa på mamma och pappa, fick veta att när mamma var gravid hade hon inte riktigt nåt fostervatten och att det inte märktes på henne när slemproppen gick, så kan ju inte ringa och gråta åt henne sen när nåt händer, ifall nåt händer vill säga. Fick oxå höra om en som fick köra själv till BB för att hennes gubbe var ute och drack och vattnet gick när hon hade varit efter gubben sin xD
Fick pengar till mörkerkörningen som är imorgon och sen åkte vi hem. Var så varmt så jag somnade på golvet i sovrummet där det faktiskt var svalt, korsdrag <3
Åt just plättar och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Sambon gick och sova en stund så jag kanske joinar honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0