SÅ LÅGT!

Hittade nyss denna:

På en hemsida där någon sa att det var den personens bebis. FY FAN VAD LÅGT!!!!! Det är MIN och ingen annans, jag accepterar INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE att någon kopierar bild av MIN BEBIS!!!! FY FAAAAAAN VAD LÅGT!!! Att vända bilden hjälper då INTE, jag SER JU ATT DET ÄR MIN BEBIS!!!!!! Att folk kan vara så jäääävliga, stick och skaffa egen unge om ni nu är sådär jävla desperata efter att få UPPMÄRKSAMHET! VÄX UPP OCH TA BORT BILDEN AV MIN BEBIS! FY FAN MED ER!!!
Radera bilden NU din jävel. Synd bara att du bor i Sverige för jag skulle ha anmält dig, man FÅR INTE kopiera andras bilder utan TILLSTÅND! Hoppas någon jävel gör likadant åt dig så får du veta hur jävligt det känns!! :@


Kommentarer
Postat av: Elin

Så jävla lågt...Du får ta kort på vad du vill men iten lägga ut utan tillstånd OCH ABSOLUT INTE SKRIVA ATT DET ÄR ENS EGEN!!! Det är sjukt vilken/vilka låga männsikor det är/var...

2011-09-01 @ 18:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0