Så sött :)

Joinade sambon en stund = han låg och snarkade sött och jag spelade Block'd på hans mobil, hehe.
Han e så söt när han sover så jag skulle vara så glad om han inte skulle jobba natt i natt, tänk att ha en söt sak som sover brevid en, och som faktiskt sover innan man själv sover. Vet inte hur, men när vi sticker och ska sova på samma gång så somnar jag nästan direkt medan han läser. Nåja, ibland somnar han först men då är jag upptagen med att spana in hur magen gungar när bebis sparkar så jag orkar inte titta på honom.
Nåja, imorgon morgon kommer han ju och ska sova med mig :) men jag är dum på morgonen, riktigt dum tydligen xD
Och jag är hungrig igen. Gör jag nåt annat än äter? Åt just både plättar, lasagne och ananas.
Riktigt i början av graviditeten, vecka 4-5 så var jag riktigt sugen på ananas hela tiden, jag åt det hela tiden och jag åt allt annat hela tiden. Jag har ätit hela graviditeten, och svettats. Men så var det för mamma oxå. Hon åt ananas, men hela graviditeten ville hon ha ananas, jag ville bara ha i början. Och mamma mådde bra när hon var gravid, samma här :) jag som gick och väntade på att jag skulle ligga halvdöd i soffan och spy och inte kunna göra nåt alls och inte äta nåt, men jag slapp det :D och snäll som jag är så skrattar jag i smyg åt alla de som haft riktigt jobbigt illamående under graviditeten ;)
Och faktiskt så kände jag första sparkarna i vecka 17(16+6) och såg första sparkarna vecka 22(21+6). Sen känner jag mig enorm eftersom jag är större än min kusin som väntar andra barnet som oxå är beräknat till november :O
Nåja, ska gå och äta lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0