Söndag

Och bara 99 dagar kvar till BF :)
Hade ju kalas igår och hade inte tid att blogga. Fick kläder till bebis, matta till badrummet, glas som jag troligtvist inte kommer öppna sålänge vi bor i lägenhet har nämnligen glas så det räcker och blir över, och så fick jag pengar. Och bodylotion och så lite godis :)
Vakna 10 före 9 imorse, men har haft svårt att sova hela natten. Har sovit, vaknat, sovit, vaknat och vänt och vridit på mig. Tror det kan bero på att det var fullmåne, hade inte svårt att sova förr när det var fullmåne men tydligen har jag det nu.
Ska till mammas och pappas och sova inatt, jag ska och övningsköra imorgon och då har sambon morgonskift så han har inte möjlighet att köra mig till staden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0