Söndag

Steg upp runt 9 imorse och sen dess har jag inte gjort något alls. Bara suttit framför denhär dumburken. Finns inget att göra heller, har tvättat alla kläder, finns ingen disk, det är städat och vi har bara tråkiga böcker. Jag är inte så intresserad av att läsa Stephen King böcker :)
Provade nyss feber och jag har undertemperatur, 36.1 och under graviditeten har jag haft runt 37.0 normalt.
Och "sniffstickan"(istället för nässpray) läste jag på igår att det är ej för gravida, och den som jag satt och luktade på så mycket igår. Borde ha läst på den innan jag börja lukta på den. Nåja, får sitta med papper under näsan istället :)
Tror jag får ta och stanna hemma från skolan imorgon, vi gör ju nästan inget som ska i ugnen och så som jag nyser och snörvlar och som näsan rinner är det nog bäst att jag är hemma så jag inte snorar ner någon bakelse, haha.
Måste hitta på något att göra då oxå så jag inte sitter här hela dagen.
Kanske borde baka en blåbärspaj så vi får slut på bären :) skulle vara gott med en blåbärspaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0