Söndag

Sov dåligt inatt, mådde så dåligt så jag fick springa till wc lite nu som då då jag trodde jag skulle spy. Inte alls trevligt. Idag var det lite bättre, men nu mår jag skit igen. Inte alls kul.
Igår var vi till villan, vi åkte båt med mamma och pappa, åt grillad korv och titta på solnedgången. Kolla några raketer och så for vi hem.
Idag har vi varit en sväng till sambons mammas och pappas, fick en ny våg(att väga ingredienser och sånt med), drack kaffe och så stack vi iväg och handla lite. Sambon gjorde spaghetti och maletköttsås, namnam :) kunde tyvärr inte äta alls så mycket som jag ville för jag mår inte alls bra.
Hoppas det blir bättre snart för jag hade nog tänkt åka till skolan imorgon. BARA jag mår bra. Hoppas iaf jag mår bra.

Bild tagen igår(vecka 27+5)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0