Söndag.

Vaknade redan innan 1 idag, wooow. Haha, faktiskt vakna jag första gången klockan 6, för sambon låg på mig och med mitt morgonhumör knuffade jag ju till honom så hårt att det kom ett "ajjääää", trodde jag skulle pissa på mig och när jag kom tbx till sängen var jag inte det minsta trött mera. Somnade dock om ändå och runt 8-tiden var det nån som kom och ringde på dörren, vi öppnade inte för vi sov ju, haha. Steg upp före 1 iaf, gjorde ingenting och åkte sen och besöka sambons farmor och farfar :)
Och imorgon går jag in i vecka 26, wihuu! Börjar närma sig, även fast det tar LÄÄÄÄNGE, men närmare blir det :)
Satte nyss in franskisar i ugnen så får väl äta om en timma då om vi har tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0