Tisdag

Bakade en cheesecake igår, blev inte riktigt lyckad. Hade för låg form, för lite creme fraiche men med mycket blåbär går den att äta, haha. Var oxå med sambon när han hämtade bilen från service och så var vi en stund och hälsa på hans mamma och pappa. Fick oxå två brev på posten, så inom två veckor är min mammalåda här! Då blir det att se vad jag har och vad jag behöver mer av, så då kanske jag börjar köpa lite saker till bebis :) det har inte varit lätt att hålla sig, som tur är jag ju inte gjord av pengar så med den tanken i bakhuvudet har jag kunnat hålla mig.
Idag har jag ännu 35.9, svettas som en gris och har ont i halsen. Sitter som bäst och äter nyponsoppa med cornflakes.
Senare idag ska jag väl med då bilen ska besiktas, sen blir det att köpa frys, ÄNTLIGEN har hört "imorgon" hela sommaren ungefär... Och så kanske en "bakmaskin" jag kan nämnligen inte knåda degar för hand, haha.
Så det blir kanske mera bakning idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0