Tisdag

Sambon var efter mammalådan åt mig idag när jag var i skolan. Mycket nöjd över allt som kom med, jättebra :)
Märkte oxå att jag bara har en enda pyjamas åt bebisen så det blir att köpa flera. Och halare har jag bara i lite större storlek, skulle behöva en som e liiite mindre än de jag redan har. Strumpor, vantar behövs oxå mer av så blir att söka genom de babykläder mamma har igen och börja ta hit lite så småningom.
Kände imorse att jag börjar bli sjuk igen men nu känner jag mig bra, säkert är det lite värre imorgon morgon då, haha.
Lagade dammsugare i skolan idag, riktigt fula blev de och mycket äckliga, haha. Får faktiskt skylla på läraren för han hällde i den där punschsmaksaken och han valde hur marsipanen skulle vara... Grön botten med vit och gula ränder, det gröna syntes ju inte ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0