Tisdag

Steg upp 9 imorse, känner mig jätteduktig :)
Vaknade av att sambon sparkade mig i magen, det var inte så skönt men jag fick väl tillbax från när jag slog honom i ögat, som är riktigt svullet ännu :/
Vi var en sväng och titta om det fanns mycket blåbär på några ställen, såg mest lingon. Men imorgon ska vi väl och plocka blåbär så vi får "betalat" skötbordet och soffbordet som mamma och pappa köpte åt oss :)
Annars så har jag och sambon varit tsm i nio månader idag ;) haha när det var 7 månader så sov jag hos mamma och pappa och jag var så nöjd, mamma sa: "7 månader... och du är i vecka 17" och så skrattade hon... Haha, lite småroligt är det ju, gick lite snabbt men men :)
Sambon stack iväg och köpa tyrkisk peber åt mig, och korv att äta och så skulle han kolla om nån skulle ha lust att fixa bilen(handbromsen fungerar inte) innan den ska besiktas.
Ja, tyrkisk peber är nåt jag kan käka hur mycket som helst av, jag tycker normalt inte ens riktigt om godis men tyrkisk peber, lakrisal och bilar har jag haft riktigt cravings efter xD först var det ju ananas och mandariner... Ååh, mandariner :') så gott...


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Hoppas att du får en bra dag ^^

2011-08-09 @ 14:03:30
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0