Tråk

Väntar på att sambon ska vakna så vi slipper och föra några papper till fpa och så jag kan fixa fler körtider åt mig, fyller ju om 19 dagar!
Har otroligt tråkigt, har redan ätit en massa men är ännu hungrig... Haha, minns inte om jag nånsin har ätit såhär mycket som jag gör nu :D
Satt och funderade hur bebisen har plats egentligen, sen såg jag att jag är enorm :) jag som hade hoppast på att det skulle ha varit nåt kul, som att bebisen skulle vara ihopsnurrad eller nåt xD
Har faktiskt, hittills, sluppit bristningar på magen, men har fått på låren och brösten. Hoppas de försvinner någon gång.
Nåja, ska väl fixa något mer att äta åt mig nu. Jag har faktiskt käkat som en häst sen jag blev gravid ungefär, hehe :) och så har jag haft sån tur att jag bara mådde illa på kvällarna någon dag när jag var i vecka 5, det var 20 veckor sen, HJÄLP vad tiden har gått fort! Jag som tyckte att jag precis blivit gravid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0