Trött

Syster kom och hämtade mig runt fem, åkte en sväng till hennes och den där hemska katten hennes var ju hur SNÄLL som helst, bet mig inte och rev mig inte, bara satt där i min famn. Hade svårt att tro att det är den katten som var så hemsk att jag funderade på att spola ner henne i toan.
Vi åkte in till stan, fixade biobiljetter(cars 2) och stack iväg och käka lite vietnam mat, får ännu inte ner en hel portion av deras mat, men mer än normalt åt jag. Syrran och kusin skämta om att jag måste äta för flera, men det har jag lärt mig att man inte ska göra när man e gravid, men jag äter ändå hela tiden.
Åkte och kolla bio, åt popcorn. Filmen var inte så bra, jag var trött och ville bara hem. Kusin körde hem mig och fråga vid varenda "Nykarleby"-skylt om man ska svänga där, jag bor inte i Nykarleby så varför hon skulle svänga dit vet jag inte. Jag hade ju sagt redan innan att MAN SKA INTE SVÄNGA TILL NYKARLEBY! Under hela långa vägen hem fick jag höra att vi bor så avsides, långt från allt. Lite kul då vi bor som nästan precis i centrum så... Och så det där normala "i Jeppo e det mörkt", det är inte alls mörkt utan folk bara säger så så att det inte ska flytta så många hit, haha ;)
Jag sitter nu och nyser med en näsa som det forsar ur fastän den är helt igenstockad. Vi har inte nässpray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0