..

Jobbigt, jobbigt. Jag är hur pigg som helst och Adela sover gott, SUCK! Sov visserligen nästan till 14 idag.
Har suttit och tänkt och funderat och jag har ännu inte kommit fram till vart smärtan försvann när Adela kom ut. Precis när axlarna kommit ut så bara "plopp" var hela hon ute och smärtan borta. Så konstigt.
Allting var ju så enkelt, graviditeten var ju en dröm, inget illamående, inga cravings som höll i riktigt länge, ananas var ju en favorit hela tiden men inget direkt måste. Viktuppgången var väl det enda som var jobbigt såg nyss att jag vägde hela 76.6 när jag var i vecka 40. Och nu är jag så nyfiken på hur mycket jag gått ner.
Och liksom graviditeten var förlossningen mycket lätt. Tog ju 9 timmar innan värkarna blev jobbiga och de gick ändå att andas genom fastän jag inte ville vara med då mera ;)
Jag hoppas faktiskt jag får vara med om det igen för det var en tuff upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0