Ersättning <3

Adela har inte alls kolik, jag har inte tillräckligt med mjölk för att hon ska bli mätt. Ersättning är vår räddare, vi har fått sova inatt. Från 1 till något före 7 sov jag och Adela, så ammade jag, men hon var inte nöjd så hon skrek tills hon somnade igen då var klockan något före 9 och så 11 åt hon sedan igen, men var inte nöjd. Imorgon ska vi på faderskapsutredning eller vad det nu än hette och då ska vi köpa mer ersättning. Gaserna bråkar visserligen med henne ännu, men det var mest det där med maten hon skrikit så åt.
Idag var vi till sambons föräldrars och sambons pappa har gått och burit på Adela hela dagen. Min bok om stickning har kommit så snart ska jag sitta och sticka så mycket jag bara kan(tills mitt tålamod sviker mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0