God jul!

Lillans första jul var väl helt okej ändå, men hon har skrikit ungefär hela dagen och tydligen spänner jag mig när hon skriker. Fastän jag inte bär henne får jag ont i axlar och nacke och herregud vad jag svettas när hon skriker, fastän jag sitter still och inte ens har henne i famnen!
Nåja, firade jul hos mamma och pappa, syrran och hennes sambo var där och mormor och morfar och farmor och min faster och såklart Adela och sambon. Riktigt roligt var det nog :)
Sprang och lekte med lillasyrrans systemkamera som hon fick till julklapp och nu förstår jag faktiskt varför hon tjatat så mycket om att få en, jag är så avis! Misstänker jag och sambon kommer köpa en oxå.
Adela är så söt i sin klänning, nästan så man kunde äta upp henne, hehe.
Min faster gick och sa att Adela har SÅÅÅÅ SMÅÅÅÅ ÖÖÖÖGOOOON! Och jag förstår inte varför det alltid måste finnas något negativt att kommentera på varje människa hon träffar? Visst, hon menar inget dumt men det sårar. Tack och lov att Adela är så liten så hon inte förstår något, men jag blev ledsen. Hon har inte mindre ögon än vad jag hade när jag var bebis och det måste ju betyda att jag oxå har SÅÅÅ SMÅÅÅÅ ÖÖÖÖGOOOON! Visst, de är små men det skulle se konstigt ut om jag skulle ha större.
Farmor och pappa gick runt med Adela hela tiden och jag förstår inte hur pappa orkar gå med henne så länge som han gör.
Fina julklappar fick vi och dagen har varit bra. Skulle ha varit perfekt bara sambon skulle lära sig att sluta klaga på allting och vara så missnöjd med allt.
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0