Måndag

Lilltösen är redan tre veckor :)
Igår var vi till mammas och pappas, mormor och morfar var där oxå. Adela var lite ledsen men sov nog mest. Fick lite kläder till henne oxå.
När vi kom hem sket hon på mig. Alltid jag som råkar ut för trevliga saker med Adela. Det är mig hon spyr på, mig hon skiter på och mig hon kissar på. Förstår inte hur sambon klarar sig.
Natten var lugn, hon vaknade efter tre, åt till fyra och somnade. Vaknade sedan 6, åt en stund och skrek, åt 8 igen och skrek en stund. Stoppade tutten i munnen på henne och så somnade hon, spottade ut den och skrek. Tillbax i munnen och så somnade hon och spottade ut den, men vaknade inte. Hon hann även ge sambon ett sugmärke, hahaha. Så nu kanske han förstår att det inte är kul då han ska flytta på Adela när hon äter, ajaj.
Väntar som bäst på att sambons mamma ska sluta jobbet, hon ska och sköta Adela(=sitta och bläddra i tidningar och ha tråkigt sålänge Adela sover) då jag och sambon ska göra ett nytt försök att åka till stan och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0