Onsdag

Var vaken hela natten fastän Adela sov. Hon gnällde så i sömnen så jag kunde omöjligt somna, runt 1 vaknade hon och hade skitit ner hela sängen så jag fick ta och duscha av henne och byta både på henne och i sängen och så var hon hungrig men som alltid blev hon inte mätt på min mjölk men jag orkade inte värma ersättning så hon skrek och jag hade henne att ligga på min mage, tillsist somnade hon. Hon vaknade runt 3 igen och då fick hon ersättning, hon somnade runt 5 och då skulle jag gå och sova, men sambon skulle stiga upp då så alarmet väckte mig och Adela vaknade igen runt 6, hungrig var hon inte och hon fick ny blöja och jag var så trött så jag lämnade henne i vår säng där hon fick ligga och skrika medan jag gick och ligga i soffan och gråta. Adela somnade och jag somnade efter en stund, 8 vaknade Adela igen och hon åt lite, lite, lite och låg sedan och skrek en stund. 20 över 12 vaknade hon igen och då steg även jag upp. Kände mig jättesjuk och provade feber, jag hade bara 37.0 men nu har jag 37.5. Tredje gången detta år som jag blir sjuk, TREDJE! Jag brukar nog inte ens vara sjuk två gånger per år och då bara en, två dagar. Och jag är helt slut så det blir bara jobbigare att försöka få Adela att sluta skrika och att få kattjäveln att SLUTA BRÅKA! Idag tittade han på mig och såg till att jag verkligen tittade på honom och så hoppade han upp på DVD:n! Han försökte gömma sig bakom TV:n och ut flög han längre och snabbare än någonsin. Och igår fick sambon ta en tutt av honom - igen. Annars brukar han bara göra saker han vet att han inte får göra om vi har Adela i famnen, han är så avundsjuk, men idag har han gjort saker han vet att han inte får göra fast Adela inte ens var i samma rum.
Ska gå och skala potatis istället för att sitta här och tycka synd om mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0