Söndag

Adela ligger på golvet och stirrar på sambon, hon är så söt.
Imorse passade hon på att knipa sambon i näsan, läppen och picka honom i ögat och slå honom i huvudet och sparka lite på honom, det ska ju börjas i tid, hahaha.
Jag har suttit i tryckt i mig choklad så jag tror inte jag vill äta mer choklad på en tid igen. Vi fick nämnligen MYCKET choklad och säkert får vi mer då sambons mamma kommer hit med mer julklappar.
Jag fick en pyjamas, påslakan och örngott, kokbok, rivjärn, salt för fotbad och fotfil och en salva för fötterna så nu ska mina fötter bli mjuka igen :) och så fick jag body lotion och strumpor och doftljus och säkert något mer oxå, minns bara inte.
Vi fick oxå en ängellampa och en krans med lampor i, mormor hade stickat och den var riktigt fin och diskborstar. Adela fick kläder och "mina första år"-bok och ett gosedjur.
Sambon blev mycket faschinerad av videokameran så snart lär han väl börja filma mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0