Söndag

Var till sambons föräldrars med Adela idag. Adela sov nästan hela tiden, jag satt och tittade på henne och sambon var ute och byggde.
Vi kom nyss hem och Adela sover ännu, blir en lång natt antar jag.
Satt och bläddrade i ett fotoalbum med bilder av sambon som bebis och Adela liknar honom inte alls, ser ingen likhet förutom mycket hår och då hade sambon ännu mer hår. Mamma envisas med att Adela liknar sambon, men jag har inte sett någon likhet hur jag än har tittat.

Sitter annars bara och väntar på att Max ska bli lika stor och rund som Måns, han är t.o.m mycket större än Adela, fick nog en chock då sambon släppte Måns i famnen på mig, vilken tjocksmock han är, stor och mysig. Och Max kommer ju bli ungefär i den storleken, får bara ta och mata honom extra mycket så han blir tjock oxå och lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0