Toppennatt...

Med inte ens tre timmars sömn sitter jag och är pigg och på otroligt dåligt humör. Adelas mage bråkade så jag låg och tittade Gossip Girl med Adela på magen inatt. Från 4 till 7. Före 8 somnade jag och vaknade 9 av att Adela grät. Hon fick mer mat och sedan fick sambon ta henne. Orkade inte då mera och han gick bara runt och klagade på att hon skrek. Han fick iaf sova så han borde varit nöjd. Jag somnade igen och sambon väckte mig efter tio och sa att Adela är hungrig, jag sa nej och han fick oxå se att hon inte var hungrig. Hon åt inte och var inte intresserad av att äta heller. Och för att göra allt bättre så kattjäveln bet sönder en tutt. Vi klarar oss inte utan tuttarna(jag klarar mig inte utan) och kattjäveln tar dem. Vi har fått krypa på golvet för att leta efter tuttarna som varit på bord, katten VET att han inte får vara på något bord. Och nu har han gått för långt. Sambon ska jobba idag, 15-23 och katten kan GLÖMMA att han får vara inne. Jag orkar helt enkelt inte med en ledsen Adela och en HEMSK KATT!
Måste ladda upp med nya tuttar nästa gång vi ska och handla, så vi överlever denna tid då Adelas mage bråkar, kan ju inte heller ha henne att suga på mitt bröst hela tiden, hon tar bara skrikpauser då och det är jobbigt för mig. Tutten får henne att hållas tyst länge, ofta somnar hon då oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0