Torsdag

Första december, ingen snö. Blåsigt och allmänt deprimerande.
Lilltösen höll oss vakna inatt igen. Eller, sambon var vaken och jag sov till och från. Känner mig hemsk då jag inte bär på henne då hon e ledsen, men det blir bara värre om jag bär henne då jag luktar mat.
Rådgivningsgumman hade tänkt komma hit idag men ringde istället och frågade hur det är med lillans tunga, hon har nämnligen svamp så vi har stått och skrattat åt henne då vi hällt i henne lite lingonsaft efter varje gång hon ätit. Det är nattens höjdpunkt ;)
Namn har vi inte ännu bestämt. Jag tyckte hon såg ut som en Vera då hon ploppade ut, men sambon tycker att det är för gamla gummor, så Vera blev det inte. Alice tycker sambon, men jag har svårt att se lilltösen som en Alice. Sabina tycker sambons lillasyster och jag funderar lite, men knappast blir det det heller. Adela låter bra i mitt huvud, men när man säger det högt låter det sjukt. Har inte hittat andra namn som någon av oss tycker är bra, fast vi sökt så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker Adela Alice e ju rätt så fint ((:

Postat av: Anonym

men ta Alice he e så söt, elr Adele hihihi ^^^^^^^^ elr sabrina, eller sahara (: (: (: (:

elr Madden junior (:

janå du e int ända som blir väckt på nättre du sku hör på mamm, hon snarkar som en flodhäst! elr så Chi (: elr Veronica elr ovember elr Novi (: Boris (: elr nå sånt sött (:

// Gurkarn persson. (:(:(:

2011-12-02 @ 15:37:12
Postat av: Anonym

Teesfees: hon heijtär no Adela just nu ;) jag låvar, du sko helldä såva me mamm restn åv liivi dett än ti måst ligg å hör på tå Adela skrikä å jag får int änna ti va tyst na, nästan så jag sjölv byri pyyl :P

2011-12-02 @ 15:44:26
Postat av: Anonym

åhojhoj o::

2011-12-04 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0