30.07

Var till Haparanda i onsdags. Fick skaffat mammajeans, en skjorta, skor, skötbord, soffbord och nagellack :) Mammajeansen är sjukt bekväma, även fast de ännu är lite stora, men mamma sa att jag inte fick ta nån mindre storlek :)
Mamma och pappa var hit en sväng igår, och vi blev ÄNTLIGEN av med kattfan! Hon har rivit soffan och stolen, förstört en mugg, rivit ner mina fina elefantljus, förstört en blomma, rivit ner kameran och min mobil och försökte få laptopen i golvet oxå, hon misslyckades, haha :) 
Det är så skönt utan katten nu, och jag har inga som helst planer på att ta hand om henne igen, ALDRIG. Hon var inte som en normal katt, på riktigt då.
Vi var oxå på bio igår, kollade bridesmades och den var riktigt rolig på vissa ställen :)
Nåja, ska på kusins 18års kalas ikväll :) så det börjar alltså närma sig min 18års dag oxå, wihu!


Ursäkta röran :)
Skötbordet är jag faktiskt riktigt nöjd över, går att ha som byrå sen när skötbordet inte behövs mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0