:)

Märkte nyss hur mycket magen växt på fem veckor.



Vecka 17



vecka 22

ENORM skillnad! Jag spricker väl snart ;)

Ungen sparkar mycket ikväll igen, syns och allt :) h*n tycker verkligen om Lady Gaga verkar det som...

Har städat idag, det är faktiskt långtråkigt att bara sitta hemma hela tiden. Så 25 ska jag med mamma och pappa till Sverige en sväng :) bara till Ikea och skopunkten. Ska spana in nåt skötbord jag och sambon funderar lite på. Och så måste jag skaffa mig en skötväska så småningom. Så åtminstone vill jag komma hem med en skötväska. Om det nu finns där, hoppas.

Börjar oxå närma sig min 18års dag, wiie! Dagen jag väntat på i många år och haft planer för. Fyller ju 18 på en lördag så jag hade tänkt supa skallen av mig på krogen och mamma och syrran skulle ha betalat allt, men blev ändrade planer när jag blev gravid :) så får se vad jag ska syssla med när jag fyller :P haha, det är ju iofs över en månad ännu, men jag har alltid sett fram emot att fylla 18, antar det var för att jag då skulle få köpa cigg och alkohol själv. Men nu blev det inte så och faktiskt, jag lider inte alls av det heller :)

Kommentarer
Postat av: E - 16 år och blivande mamma

Dom har en sorts skötväska på ikea men den är så liten och ja, jag gillar inte den alls. Tänker köpa en vanlig väska på stadium som verkar kätte bra och som många andra verkar ha :)

2011-07-11 @ 23:41:09
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: olivia

Var bor du då? Asså vilket land eller så? x)

Eller fattade jag meningen fel?

"Så 25 ska jag med mamma och pappa till Sverige en sväng :)" :p

2011-07-12 @ 22:25:28
URL: http://ooliviajonssson.blogg.se/
Postat av: olivia

jaha, okej. Fett coolt att bo i Finland! :)

2011-07-13 @ 00:06:09
URL: http://ooliviajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0