.

Sov ända till 15.40 idag så dit for min dag.
Kollade sen på two & a half men tills alldeles nyss...
Och när jag för en gång skull vill mysa så är sambon och jobba.
Jag vill sova nu men är inte alls trött så jag antar att jag ska ta och kolla säsong 4 av two & a half men nudå. Tror jag kommer vara vaken tills sambon kommer hem, inte kul :/ jag vänder mitt dygn efter vad han jobbar för skift just för att det inte finns något att göra här. Vill hem till mamma och pappa så jag iaf har nån att vara med och så jag har nära till min familj. Jag trivs inte ens i att bo i lägenhet. Har aldrig riktigt tyckt om att sova i lägenheter heller och jag trivs inte riktigt här, sen så vill jag vara nära mamma nu. Känns lite dumt att ringa henne lite nu som då när jag e rädd eller orolig, känns så dumt när hon kommer körande ända hit, det är ju riktigt långt. AAAHH!! Jag vill ha min mamma! :(
Och detta är troligtvist bara för att jag är på mycket dåligt humör, slängde nästan frusna blåbär på mamma sist vi var och hälsa på xD tror nästan jag ska ta och besöka familjen på torsdag när sambon ska hjälpa sin vän. Kanske övernatta och sen hälsa på min faster och två kusiner som är på besök från Sverige :)

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha, joo.. jag tycker det är coolt. Faktiskt! ;)

( att bo i finland då ) ;)

2011-07-14 @ 12:08:29
URL: http://ooliviajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0