.

Blev inget sockervadd för mig idag, köper det nån annan dag :)
Mamma fick känna bebisen sparka idag, märker att sparkarna bara blir starkare och kommer högre upp. Just var det bara små "bubbel" långt under naveln, nu är det riktigt högt upp, nån cm ovanför naveln. Sparkarna syns bra och känns inte som små "bubbel" mera utan faktiskt som att nån skulle trycka hårt.
Katten och jag passade på att sova nån timma när sambon stuckit till jobbet, sen baka jag en sockerkaka som inte blev god. Jag hatar våran ugn, hade den där jävla kakan i ugnen över en timma och äggen tog slut så glasyren smakar bara det som det är - smör och socker. Nåja, skitsamma jag käkar ändå upp allt som finns här.
Skaffade mig nya multivitaminpiller, hittade inte den sorten jag hade så fick bli stora piller, usch :(
Passade på att väga mig när jag var hos mamma och pappa, jag har gått upp 9 kilo sen jag blev gravid, hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0