Glömsk

Hade tid till MVC igår, jag trodde det var idag! Så igårnatt plocka jag fram mitt "mammakort" då, skulle ju kolla att det faktiskt var 12.00 jag skulle dit, och så stod det 21.07!!! Blev lite ledsen på mig själv, men fixade ny tid. Så på tisdag klockan 14.00, hoppas jag minns det denna gång då...
Katten var lite(mycket) galen igår, hon bet sambon i röven! Det var en syn jag aldrig kommer glömma xD sen så var hon smått galen hela tiden efter det, och nu försöker hon vara snäll... Jag vet ju att om jag rör henne nu så kommer hon försöka äta upp mig eller nåt, haha.
Bebis sparkade jättemycket igårnatt :) riktigt ordentliga sparkar oxå, trodde ibland h*n skulle sparka sig ut genom magen, såg nästan ut så oxå.
Igår var det exakt 4 månader kvar till BF, tiden går tiden går :) känns som att det var igår jag stod med det där positiva testet i handen medan hjärtat gick i 700, haha :) då var jag i vecka 4+4 och en vecka senare testade jag igen, bara för att se ifall det första kanske hade ljugit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0