God morgon

Vaknade redan 07.30. Trodde jag skulle kissa på mig så det var att gå iväg, upptäckte sen att katten följt med mig, haha. Hon fick vara en stund i sovrummet sen, men när hon börja riva i gardinen slängde jag ut henne ur rummet.
För tillfället sitter jag med kissen mellan benen och en bebis som sparkar :) väntar på att larmet på min mobil ska börja så sambon vaknar, hehehe. Vi ska hälsa på mamma och pappa idag och oxå sticka in till staden. Det är jakobsdagar och jag måste ha sockervadd!
Igår var katten riktigt vild, hade ut henne en stund men det kom en stor och fet frass så jag tog in den lilla busingen igen. Lucy hoppade och höll sig fast på mina ben och mina fötter och mina armar och händer, blir ju galen på henne. Och när hon inte var på mig så var hon på köksbordet eller rev soffan. Som tur sov hon nån timma sen, annars skulle jag säkert slängt ut henne och inte släppt in henne igen. Haha, nejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0