God morgon.

Här är det ingen god morgon. Sambon försov sig och eftersom jag väckte honom blev jag pigg av chocken när klockan var 06.52. Sen har jag så svårt att somna på kvällarna då jag inte kan sova på magen mera så jag har bara fått nån timmas sömn inatt, och jag vill sova MINST 10 timmar för att fungera normalt. Och sen så fick ungen för sig att börja sparka riktigt ordentligt inatt. Det kändes bra, både på utsidan och insidan så då låg jag ju och petade på magen.
Nu när jag är lite trött går det inte att sova. Det pågår gräsklippning här. Dagen börjar ju... bra.
Blir väl att titta färdigt säsong 6 av sex and the city nu ist, obekvämt att sitta på golvet nämnligen. Har så svårt att slippa upp, jag som alltid trott att det är i slutet man får svårt att slippa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0