It's a...

... BABY! Lillungen knep ihop benen så vi fick inte riktigt veta så säkert som många andra får veta, men troligtvist är det en flicka som gömmer sig i min mage :) helt underbar, liten unge. Liten för den vecka jag är i, men som ultraljudsgubben sa så är det ju bättre att de är små än att de är stora, är inte så sugen på att föda en 56cm lång klimp som väger över 4.5 kg, så hoppas ungen inte blir stor som sin pappa :) På tal om det, i profil liknar ungen sin pappa jättemycket, jättesöt liten typ :)
Men nåja, eftersom det är en flicka(?) så vill jag måla spjälsängen rosa, skäms lite då jag inte velat ha riktigt flickiga saker ifall jag skulle få en dotter. Men man är inte dålig om man kan ändra sig, eller? :)



Bäbisen gäspade och var så söt, men mamma och lillsyrran trodde ungen visade långfingret på denna bild, var ser de nåt finger? xD ungen vinkade iaf åt oss igen och denna gång fick ju blivande mormor också vara med och titta på.
Jag känner inte riktigt av sparkarna mera, vet inte varför? Den sparkade ju nog på och rörde sig och allt, men jag kände inget :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0