Rejäla sparkar

Jag blev så chockad just. Jag låg i soffan och helt plötsligt guppar/hoppar en liten bit av min mage till. Jag testa att trycka där sparken syntes och direkt kom en till spark :) och jag som varit så ledsen över att h*n inte riktigt sparkat så mycket den senaste tiden, och nu sparkar h*n så det syns. Jag trodde det skulle ta en massa veckor till det. H*n håller också på att slå eller nåt. Haha, jag bara måste visa mamma någon dag! Sambon jobbar natt så han missar detta, ska retas lite sen när han kommer hem om ungefär 7 timmar ;) han har inte fått känna på nån spark då ungen alltid ligger still när han kommer och ska känna. Hoppas bara inte ungen är lika blyg sen om nån dag/vecka :)
Ja, eftersom klockan är över 00 så är jag härmed gravid i vecka 22(21+0) och det är bara 133 dagar kvar till BF!! Jag tror ungen tittar ut först i början av december, h*n är så liten :)
Ååh, jag är så nyfiken på hur ungen kommer att vara, vilken hårfärg, vilken ögonfärg och om h*n kommer likna sin pappa sen också. Och jag är så nyfiken på om det faktiskt är en flicka, eftersom det var så osäkert så väljer jag att inte skriva hon, bara ifall att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0