12.06.2011

Började blogga idag igen nu då.
Jag är en 17årig flicka från Finland. Bor i en lägenhet med min sambo och jag är gravid med första ungen. Så denna blogg kommer mycket troligt handla om min graviditet :)
Inleder vecka 18(17+0) imorgon.
Jag har haft en mycket lätt och trevlig graviditet hittills, mådde bara dåligt under nån dag i vecka 5, sedan det har allting varit helt bra. Utom mina humörsvägningar, sjukt jobbiga och inte bara för mig utan också min omgivning. Men sålänge jag mår bra ska jag inte klaga, får vi hoppas.
Ungen är beräknad att ploppa ut 21.11 alltså kommer den säkert riktigt i slutet av november eller så början av december tror jag.
Är för tillfället hemma hos mamma och pappa, det har helt enkelt varit för varmt hemma för att jag ska kunna vara där. Varit så när att svimma hela tiden av värmen där så här har jag då sovit sen i onsdags, blir väl att åka hem igen på tisdag efter att jag varit på halkbana :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0