16.06

Halva dagen idag igen. Var oxå in till Jeppis för att kolla om de hade nåt vid Bike trim, vi kom tydligen en dag försent för fanns inte nåt jag kände nåt behov av att skaffa. Var oxå till Kappahl och kärade ner mig i lite babykläder, men tror jag tänker vänta med att köpa nåt tills vi får veta könet. Misstänker det är en pojke, men jag har alltid fel med mina gissningar.
Var till Oravais en sväng, kolla kompisens kaniner, drack en kaffe och satt nån minut vid ABC.
Har inte känt av några andra rörelser än när lillpyret flyttade sig lite, inga sparkar eller nåt, men snart nån dag känner jag väl igen. 
Kom på mig med att nästan prata med magen idag, det är nåt jag inte vill göra, dels för att jag tycker det är konstigt och dels för att jag inte har nåt att säga till min mage.  
Blir väl att kolla en film nu som tydligen "alla har sett". Jag antar att jag inte hör till "alla" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0