22.6

Fixade en tid till ultraljud. Så 7 juli får vi se ungen igen och kanske få reda på könet oxå :)
Mitt bola-halsband kom igår så jag hämta det idag, och så otroligt fint det "plingar". Lät inte alls som jag trodde, utan det är nog så det spelar mera. Låter ungefär som ett vindspel sa sambon.
Familjen min var också hit en sväng, städade och hjäpte oss lite. Är otroligt tacksam för att de kom och hjälpte att städa, vi fick då ÄNTLIGEN nån ordning på lägenheten :) fint överallt utom i sovrummet.


Sådär ser bola-halsbandet ut.
Beställde det från pompoli.net och det tog två, tre dagar för det att komma.



Var och städade färdigt lägenheterna igår. Tog inte ens två timmar att städa klart fyra lägenheter! Mindre lön, men skönare och bättre åt min kropp. Märkte också igår(?) att jag har börjat få rätt så ont. Ovanför naveln gjorde magen så ont att jag ville gråta en skvätt, men jag vill gråta åt allt nuför tiden så det var ju inte något speciellt med det, haha. Och jag får snart sluta sova på magen, för det är obekvämt och känns lite obehagligt :/ dock känns ungens rörelser bättre när jag ligger på mage så det är ju lite gulligt.
Imorron blir det att försöka få upp sambon tidigare än vi vaknat denna vecka, han jobbar natt så vi brukar först vakna runt 14-15 tiden. Men imorgon ska vi till Kokkola, så då kan vi ju inte sova så länge.
Får hoppas att det finns nåt billigt jag vill ha då för en gångs skull, brukar alltid ha såna problem med att hitta kläder åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0