..

Har helt enkelt varit mycket uttråkad idag. Vakna för en gångs skull redan innan 15, skönt. Fick tyvärr inte väckt sambon... Och det har varit varmt hela dagen så funderade flera gånger på att gå och ligga på wc golvet och böla lite, som att det skulle ha hjälpt. Det blir så äckligt varmt i lägenheten så jag har riktigt svårt att vara här, har ju lågt blodtryck och av värmen blir det lägre och då känns det som att jag skulle kunna svimma när som helst, inte alls kul.
Bebisen håller på att sparka som bäst just nu :) igår kände jag oxå en spark på utsidan(!), blev så förvånad att mitt bubble world spel sket sig. Jag känner nästan bara av sparkarna på nätterna. Runt 03 är h*n som värst :)

Vet någon hur jag får in en lilypie i min blogg? Jag är mycket oteknisk och har verkligen inte tålamod att försöka mer xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0