Halkbana.

Var på halkbana till Vetil idag. Tyckte inte alls det var speciellt kul, körde, sladdade lite och så var det med det. Kom på att köra när man inte sovit riktigt på två dygn inte är så kul. Lillasyster har ju kräksjukan så hon höll ju mig vaken iförrgår natt. Och inatt så hade jag en ENORM pissmyra på besök. Herregud vad det var äckligt att vakna med en pissmyra först i fejset och slår iväg den, sen är den på armen. Böt ut madrassen mot soffan istället, men en irriterande fluga flög mig i ansiktet hela tiden. Och jag som fått riktigt hemsk fobi för både att bli sjuk och småkryp sen jag blev gravid, hoppas bara det går om i november.
Idag är det förresten bara 160 dagar kvar till BF!!
Det firar jag med att ladda upp bilden från UL då jag var i vecka 12+4 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0