Beräknad födsel

Firar BF med värkar med fyra minuters mellanrum, toppen.
Fick värkar redan inatt, då med sex minuters mellanrum men jag tog en panadol och lyckades somna efter två, vaknade 05.17 av en stark värk och så behövde jag kissa. Fyfan vilken plåga det var att stiga upp och gå och kissa, gjorde så ONT! Men fick sedan somnat om igen och vaknade runt 9, värkarna började då igen och jag har tagit en panadol och stått i duschen ett tag. Resten av slemproppen släppte så jag passade på att börja packa ner saker jag ska ha med till BB. Värkar är inte alls som jag trodde, jag trodde ju det skulle göra så ont att jag inte kan prata eller något alls så det tog länge innan jag förstod att det faktiskt var värkar.
Skickade iväg sambon till sina föräldrars med en nyckel hit så någon kan ta hand om Max och så skulle han och köpa mandariner och snickers åt mig :)
Ännu är jag inte ett dugg nervös, varför är jag inte nervös? Lite sur är jag ju för jag missar troligtvist Breaking Dawn :( får vänta tills det går att ladda ner den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0